Julian e Brandon

Elopement at Joshua Tree

Stavo preparando un post per raccontare di come Julian e Brandon mi abbiano chiesto di realizzare i loro anelli lasciandomi piena autonomia creativa. Di come alcuni luoghi siano portatori sani di libertà e sappiano infondere un senso di sacralità e unione pur trovandosi nella più totale aridità. Di quanto contribuire alla felicità di qualcuno sia gratificante e abbatta ogni tipo di distanza e difficoltà.

Stavo cercando le parole più adatte per descrivere la bellezza di questa unione senza accorgermi che le parole perfette esistevano già e le avevo proprio sotto gli occhi.

Le loro.

Julito, life is full of uncertainties. Nothing really ever works out the way you think it will, but there is a beauty in that. These unknowns are what make life exciting and worth living. No matter where life takes us, I am elated to know that we will face it together. I am stronger when I hold your hand. I am braver when you are by my side. I am wiser when I listen to you. I can’t wait to spend the rest of our lives growing together. I will always be there for you. Always and in All Ways.
Brandon

Brandon, mi vida, I admire you. In you I find my home, my peace, my tranquillity and my being. In you I find myself, and I promise to always be there for you when you need an extra step to stand on or a tighter hug to keep you from shadows.  I love you, I understand you, and I will be there for you… always and in all ways.
Julian

****

Fedi: Modello Nadir  + solitario con tormalina verde e piccoli diamanti.

***

Photography: Serena Genovese photography
Video: Alessandro Bordoni films
Florist: Sacred Romance floral
Makeup & hair: Glamuraii
Robes: Rare af Couture
Groom’s attire: Zara
Stationery: Ink drops and roses
Accessories: The grooms day
Venue:The hi desert

IL LAB RIAPRE!

Siamo felici di annunciarvi che da martedì 19 maggio le porte del Lab si riapriranno.

Abbiamo apportato alcune modifiche per accogliervi nel miglior modo possibile, farvi ritrovare la cura e l'attenzione di sempre ma in un ambiente più sicuro per tutti.

Desideri passare a trovarci? Bene!
Clicca QUI per prenotare il tuo appuntamento.